lördag, mars 21, 2009

Lördagssol

Hej alla igen! Det var ett tag sedan man uppdaterade sin blogg
(känns verkligen inte som att det är första gången man skriver
det i den här bloggen:-). Men att blogga med iphonen är rätt skoj.
Idag är det sol i Göteborg så jag passade på att dra mig in till
stadtmitte och köpa vårprylar. Det blev ett par fina skor samt en
fönsterskrapa, kan väl säga att vårsolen gör sig påmind genom
mina tokskitiga fönster.

Jag passade även på att köpa en påse hundpoohpåsar då Martin
och Maja gått och skaffat hundvalp. Grymt söt liten pixie som var
sådär lagom slö när man dök upp. Men efter ett tag satte väl
hungern in för då blev det liv i henne!

Nu sitter jag här efter att ha städat och dammsugit lägenheten
samt putsat fönstren, känns rätt gott! Nu ska jag titta vidare på
Vinnare på Tv4+ , det gäller att hålla drömmen vid liv...

1 kommentar:

Anonym sa...

En nos från sex rätt.. 32 kronor till spelkontot vart det ialf.. hehe